wtorek, 31 grudnia 2013

Rok 2013 mogę uznać za zamknięty




A to z tego względu, że udało mi się zakończyć wszystkie prace rozpoczęte w minionym roku.
Zaległa, ostatnia już metryczka dla Pani Alicji:




oraz rozpoczęta jeszcze w lutym dama na spacerze:





Kończąc te dwa obrazki, myślałam sobie, że pora na chwilę odpoczynku od haftu krzyżykowego. Wytrzymałam jeden dzień :) Dziś przygotowałam kolejny wzór, postępy z prac zaprezentuję niebawem.
Póki co pora zacząć przygotowania do imprezy sylwestrowej.

Bawcie się dobrze. Pozdrawiam!






5 komentarzy:

  1. też bym chciała pokończyć wszystkie swoje zaczęte prace :)
    szampańskiej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie sądziłam, że mi się uda, jakoś tak samo wyszło :)

      Usuń
  2. Ładne te buciki. Ja właśnie planuję wyszyć niebieskie, ale chcę zrobić więcej tekstu (przyszedł ma świat... dając dumnym rodzicom.... g szczęścia i cm radości) i zastanawiam się czy zrobić ten text po prawej od haftu czy pod nim. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Mogła by mi Pani powiedzieć, gdzie znajdę wzór tej metryczki z bucikami bo szukam i szukam inie potrafię znalesć..
    Będę wdzięczna!
    czarnulka13@interia.eu
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń