sobota, 14 stycznia 2017

Metryczki w innym wydaniu

Przed świętami dostałam dwa zadania do wykonania. Jedno to metryczka z misiem, w której będzie zawarta data chrztu i wyszło tak:




Drugie to buciki z żółtymi sznurówkami i wyszło tak:



W rzeczywistości te żółte odcienie są nieco bardziej soczyste, ale niestety moje zdolności fotograficzne czy też zdolności mojego aparatu nie są na tyle dobre, żeby to pokazać.

W każdym razie ja jestem zadowolona z efektu, właścicielka pierwszej metryczki również, a druga trafi do adresatki w przyszłym tygodniu.



9 komentarzy:

  1. Piękne metryczki :) Bucików z żółtymi sznurówkami jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam taką jedną osóbkę, która lubi mi dawać wyzwania na różne kolory tych sznurówek :)

      Usuń
  2. Obie metryczki są bardzo ładne:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Karolina! Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Śliczne metryczki, te buciki są świetne, sama ostatnio takie haftowałam, co było bardzo przyjemne. W odsłonie żółtej jeszcze nie widziałam, ale wyglądają świetnie :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń


































  4. Śliczne te metryczki :) Mimo, ze wzór znany i oklepany to jestem pod wrażeniem staranności wykonania i pięknej oprawy :) Będą piękną pamiątką!


    OdpowiedzUsuń