sobota, 28 stycznia 2017

TUSAL 2017 - odsłona styczniowa


Mój pierwszy TUSAL-owy słoiczek i pierwszy udział w takiej zabawie. Ozdobiłam go na początku miesiąca i już wtedy wylądowało w nim kilka nitek i papierków z muliny:






 





Ponieważ rzadko robię tego typu rzeczy, to ozdabianie go sprawiło mi wielką frajdę :) 
Co prawda początkowo nie było łatwo przykleić perełki i już prawie zwątpiłam w powodzenie mojego pomysłu, ale ponieważ nie dałam za wygraną, to w końcu się udało. 

Na dzień dzisiejszy przybyło co nieco skrawków:



Pozdrawiam i dziękuję za Wasze odwiedziny 💋💋💋



4 komentarze:

  1. Piękny słoiczek! Super, że już jest "nakarmiony" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nakarmiony słoiczek to szczęśliwy słoiczek :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń