czwartek, 10 sierpnia 2017

W ten piękny słoneczny dzień...

Siedzę sobie w domu, bo akurat wzięłam urlop na dziś i jutro. Pracuję nad kolejną metryczką, a tu dzwonek do drzwi. Hm...kto to może być? Nikogo się nie spodziewałam. Otwieram drzwi, a tu Pani listonosz z przesyłką do mnie. Hm...kolejna zagwozdka, przecież ja nic nie zamawiałam!? I po chwili olśnienie! No tak! Toż to niespodzianka od Cytruliny z bloga: Cytrulina Hand Made, u której zapisałam się na zabawę "podaj dalej" :)))

Oto co otrzymałam:






Bardzo mnie ucieszyła zakładeczka, bo w zasadzie nie mam żadnej, a książki czytam, a i owszem :)

Kawkę i herbatkę z pewnością się wypije, mulina i styropianki na pewno się przydadzą.

Niestety karteczek nie robię, także gadżety do tego przeznaczone przekażę dalej. Mam nadzieję Moniko, że się za to nie pogniewasz?

Bardzo Ci dziękuję za wspaniały prezent!


Tym samym ogłaszam zabawę "Podaj dalej" na moim blogu.

Zasady zapewne znane każdemu, ale dla przypomnienia:

Dwie pierwsze osoby, które zgłoszą się w komentarzu pod tym postem, dostaną ode mnie prezent. Tym samym zobowiązują się, że po jego otrzymaniu, ogłoszą zabawę na swoim blogu i również przygotują prezenty, dla dwóch kolejnych osób. Czas na wysłanie niespodzianek to rok. Zaznaczam, że przesyłkę wysyłam tylko na terenie Polski.

Zapraszam!





7 komentarzy:

  1. Kochana śliczne prezenty dostałaś..;) Moje gratulacje..;) Jak mogę to się zapisuję u Ciebie na zabawę podaj dalej..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super, czyli pierwszą osobę już mam :)

      Usuń
  2. Ta zabawa jest bardzo fajna ! Prezenty dostałaś śliczne , zakładka rzeczywiście przykuwa oko :)
    Z zabawy nie skorzystam , bo sama jeszcze mam kilka podać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anno, cieszę się, że sprawiłam Ci niespodziankę! A zabawa Podaj dalej w końcu na tym polega, aby podać dalej :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka do Ciebie trafiły :) Ja się niestety nie zapiszę, bo sama przygotowuję dla dwóch osób prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm...no tak zabawa opanowała już cały świat blogowy :) ale mam nadzieję, że jednak znajdzie się ktoś chętny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty otrzymałaś, ja niestety też odpuszczę bo nie wyrabiam się z tym z czego muszę się wywiązać.

    OdpowiedzUsuń